Totaal aantal pageviews

dinsdag 26 augustus 2014

Barry M matte nail paint: 11 Copa Cabana!



In Londen kocht ik twee Barry M nagellakjes om uit te proberen. Dit is de eerste daarvan. Het is een matte felle koraalrode kleur. Koraalrood is echt mijn favoriete kleur wat nagellak betreft. I love it.



Het enige wat me een beetje tegenvalt is dat deze lak niet heel erg mat is. Dat zie je extra goed in zonlicht. Wel minder glanzend dan normale nagellak maar er zit echt nog wel een glansje in helaas. 


Verder is het echt een toplakje! De dekking is super goed, op deze foto's heb ik namelijk maar een laagje gebruikt, moet je nagaan!

+ Geweldig kleurtje, zal iedereen leuk staan, zeker in de zomer! 
+ Goede dekking, met een laagje kom je al een heel eind
+ Fijn kwastje, zo kan je heel netjes en makkelijk je nagels lakken
+ Budget prijsje, ongeveer rond de 5,- (ik kocht deze in Londen, daar was het in ponden gerekend natuurlijk)

- Is niet ontzettend mat, voor een echt mat effect zou ik nog een matte topcoat erover aanbrengen
- Moeilijk te verkrijgen, Barry M wordt over het algemeen niet echt in Nederland verkocht. Ik weet dat ze bij River Island af en toe een paar lakjes hebben liggen, maar dat zijn er echt totaal niet veel.

Have a glamourous day! X Yasmine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten