Totaal aantal pageviews

zondag 13 juli 2014

Rimmel bronzer: 26 sun kissed!


Een mooi gecontourd gezicht, je ziet het overal. Kim Kardashian is natuurlijk het bekendste voorbeeld van een mooie contour op haar gezicht. Niet alleen bij Kim viel het mij op maar als je erop gaat letten kom je het bij iedereen wel tegen eigenlijk. Dit was de rede dat ik vond dat ik ook maar eens een mooie matte bronzer moest aanschaffen. Bij Mascha zag ik dat ze deze vaak gebruikt, de Rimmel bronzer in nummer 26 sun kissed. Deze besloot ik ook te kopen!




Wat is dit een fijne bronzer zeg! Hij is mooi gepigmenteerd maar ook niet te erg dat je meteen een bruine vlek op je gezicht krijgt. Je kan hem prima opbouwen! Ik zal nog even de plus en minpunten op een rijtje zetten zodat je een goed beeld van de bronzer krijgt en of je hem zelf zou willen aanschaffen of niet.




















































+ Makkelijk te verkrijgen

+ Verschillende kleuren
+ Mooi mat, geen glitters (perfect om mee te contouren)
+ Niet al te duur (9,99)
+ Gaat erg lang mee

- Verpakking vind ik vervelend werken (aparte deksel)
- Gaat snel kapot, na 1x vallen is die echt in grote stukken.. Dat heb ik helaas ook al een gehad maar omdat ik hem zo ontzettend fijn vind heb ik hem opnieuw gekocht!

Zoals je ziet bijna geen minpunten! Echt een absolute aanrader!

Have a glamourous day!
X Yasmine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten