Totaal aantal pageviews

maandag 14 april 2014

Plus size model inspiration! ♥

De meeste modellen hebben toch wel een perfect figuurtje. Om jaloers op te worden eigenlijk. Maar soms vind ik die modellen veel en veel te dun! Helemaal niet mooi! Soms is een beetje een curvy lichaam juist prachtig! Vandaag deel ik met jullie wat inspiratie foto's die ik heb gevonden op het internet van prachtige foto's en vooral prachtige modellen!
 






































 Mijn favoriete model is Robyn Lawley, van haar zie je ook de meeste foto's terug.






















































































































































































Kan de modellenwereld er tegenwoordig niet gewoon zo uitzien? Volgens mij lopen er meer vrouwen rond met wat curves dan met een perfect modellenlichaam.

















































































































































































































 
Begrijp me niet verkeerd, een mooi strak lichaam is echt prachtig maar ik wil met dit artikel laten zien dat als je geen perfect lichaam hebt dat je dan alsnog mooi bent! Dat bewijzen deze foto's maar eens, vandaar dat ik ze graag wilde delen met iedereen!





















Have a glamourous day! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten