Totaal aantal pageviews

maandag 31 maart 2014

Essence jumbo pencil & oogschaduw! ♥

Door Nikkie van Nikkietutorials was ik altijd benieuwd naar de NYX jumbopencils maar ik had nooit echt zin om ze te bestellen. Nu Essence is uitgekomen met hun oogpotloden moest ik er wel eentje meenemen. Ik besloot om eens wat anders te kiezen dan een veilige bruine kleur, dus ik koos paars! Omdat ik hiermee een look wilde maken ging ik ook nog even kijken bij de oogschaduws van Essence of ze nog een mooie paarse kleur hadden. Die heb ik gevonden! Deze combinatie laat ik vandaag aan jullie zien.

















































Het oogpotlood is in de kleur: 02 powerful purple. Een hele mooie paarse kleur met shimmers erin. Het eerste wat me bij dit potlood opvalt is dat die ontzettend lekker creamy is. Je kan hem dus goed uitwerken. Zodra je dit potlood hebt aangebracht op je ooglid moet je wel snel te werk gaan want als je te lang wacht dan kan je het niet meer makkelijk en mooi uitblenden.

























Je kunt een jumbo pencil gebruiken als oogschaduw zelf maar ik vind het altijd fijn om het als basis te gebruiken zodat de oogschaduw een stuk intenser wordt. Dat is ook bij deze combinatie het geval. Zoals je op de swatches kunt zien komt de oogschaduw met de basis eronder veel intenser uit! (De linkerswatch is met het potlood en de oogschaduw.)












































Dit is de kleur: 19 disco diva. De oogschaduw zelf heeft ook al een redelijk pigment. Al vind ik dat het toch niet geweldig is. Mocht je niet veel te besteden hebben dan heb je aan de oogschaduw zelf alleen ook al een mooi product hoor! Ik vind dat de oogschaduw er niet al te goedkoop uit ziet, wat ik normaal bij Essence nog wel eens vind. Er zit ook een leuk printje in wat een leuke toevoeging is, al is dat natuurlijk niet voor lang haha!























Al met al vind ik de producten allebei heel erg fijn! Zowel de oogschaduw als het potlood maar in combinatie vind ik ze toch het mooiste! Binnenkort komt er met onder andere deze producten een EOTD, dus houd mijn site in de gaten om een look te zien!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten