Totaal aantal pageviews

maandag 24 maart 2014

Mijn dagelijkse huidverzorging! ♥

Huidverzorging is iets waar ik niet veel verstand van heb maar wat ik toch erg belangrijk vind. Als ik een paar keer mijn dagelijkse routine oversla of een paar producten skip dan is mijn huid echt van slag af. In dit artikel laat ik jullie mijn dagelijkse producten zien! Enjoy!




























Reiniging is een belangrijk onderdeel voor iedereen! S'avonds als ik in de douche sta haal in mijn make-up eraf met de Essence My Skin cleansing gel. Hierdoor komt al mijn make-up en viezigheid van de hele dag er in een keer af! Ik masseer dit in de huid en haal het er vervolgens af met een washandje, gaat erg snel en makkelijk!


































Soms wil ik een iets diepere reiniging dan wanneer ik alleen de Cleansing gel van Essence gebruik, dan pak ik de Garnier Exfobrusher. Wanneer ik deze gebruik voel ik echt dat er iets met mijn huid gebeurt, een beetje een tintelend gevoel wat ik erg lekker vind! Als ik uit de douche kom voelt mijn gezicht geweldig glad en zacht aan, ook heb ik een prachtige natural glow op mijn gezicht. I like!



































Als ik merk dat mijn gezicht iets meer onzuiverheden heeft dat normaal dan gebruik ik een gezichsscrub van Clearasil voor een diepere reiniging. Clearasil is een merk speciaal tegen puistjes en ik merk ook dat mijn onzuiverheden sneller verdwijnen als ik eens per week deze scrub gebruik. Deze scrub komt gewoon van de Action, ik weet niet of die ook in de normale drogist te koop is. Het enige minpuntje is de geur.. Niet echt mijn ding. Maar ik negeer dat meestal gewoon even!



































Dat was het voor in de douche. Zodra ik uit de douche stap en op mijn kamer ben ga ik meteen weer verder met mijn routine, ik pak een wattenschijfje met een beetje Pure Refreshing Tonic van het Kruivat erop en ga hiermee over mijn huid. Hierdoor verwijder je de laatste restjes en verfris je je gezicht nog extra.



































Als mijn gezicht helemaal schoon is breng ik een lekker dikke laag crème aan. Mijn favoriet is Nivea Soft! Een echte aanrader!



































Voor in de ochtend gebruik ik alleen de Tonic en een beetje Crème, daar blijft het bij eigenlijk.

Als je dit zo allemaal op een rij ziet lijkt het alsof ik er ontzettend lang mee bezig ben maar dat valt reuze mee! Het is zo gebeurd. En het is natuurlijk belangrijk om je gezicht goed te verzorgen, voor iedereen! Het hoeft ook totaal niet veel geld te kosten, zoals je ziet gebruik ik ook over het algemeen budget drogisterij producten.


2 opmerkingen:

  1. Ik heb net een nieuwe reinigingsscrub van Clearasil in huis gehaald. Hij lijkt op die van jou, maar dan in 't roze. Ik heb nog een beetje product over van mijn Vichy reiniger dus ik ga de Clearasil scrub nog niet meteen beginnen te gebruiken, maar nu ik zie dat jij van jouwe zo tevreden bent, ben ik wel benieuwd geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne producten gebruik je, de Clearasil scrub is iets waar ik wel benieuwd naar ben!

    BeantwoordenVerwijderen