Totaal aantal pageviews

woensdag 5 maart 2014

Review: Kruidvat kwastenreiniger
























Kwasten vind ik erg belangrijk omdat je je make-up daardoor een stuk mooier kunt aanbrengen. Als je kwasten vaak gebruikt zijn zul je ze moeten wassen. Meestal doe ik dit zelf met babyshampoo, dat is denk ik ook de bekendste manier op het schoon te krijgen. Tussendoor wordt er wel eens een brush cleanser gebruikt. Een paar maanden geleden waren die alleen nog te krijgen van duurdere merken zoals MAC. Kruidvat en HEMA hebben een budget variant uitgebracht waar ik wel erg benieuwd naar was! Ik testte die van het Kruidvat, lees je mee?



Ten eerste de verpakking. Ziet er toch prima uit? Dat professional hadden ze van mij weg mogen laten, maar alsnog vind ik de verpakking erg mooi. Het zou zeker niet lelijk staan op je kaptafel.




















Als je de dop opendraait dan zit er een klein gaatje waar het product uitkomt. Ik vind dat opzich wel fijn werken. Als je zou willen kan je natuurlijk ook het product in een spray flesje doen, dat werkt misschien wat makkelijker.






















De geur vind ik best lekker, niet chemisch zoet of heel alcohol achtig. Een beetje een schoonmaakluchtje wat prima voor mij is aangezien het ook bedoeld is om je kwasten mee schoon te maken.






















Het maakt mijn kwasten perfect schoon! Ik zou alleen nog wel even wachten met het opdoen van nieuwe make-up. Het beste is denk ik om dit te gebruiken na een donkere ooglook gemaakt te hebben, dan even je kwasten schoon te maken en gewoon de volgende ochtend aan de slag gaan met je schone kwastjes!






















Dit product is dus niet te gebruiken als echte kwastenreiniger, je moet je kwasten nog wel even een keer in de zoveel weken echt goed diep reinigen met dus bijvoorbeeld een babyshampoo. Maar voor tussendoor te gebruiken is dit echt heel handig, zeker een aanrader! Zeker voor de prijs die je ervoor betaald, namelijk maar 3,-.

Have a glamourous day!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten