Totaal aantal pageviews

vrijdag 14 maart 2014

Budget fotolijstjes tip!























Ik ben en blijf echt gek op weheartit! Je vindt er gewoon mega veel inspiratie! Meestal als ik een foto of plaatje echt heel leuk vind print ik het uit.























Omdat ik nieuwe fotolijstjes had gekocht voor mijn kamer leek het mij wel leuk om weer eens op zoek te gaan naar leuke plaatjes, en die heb ik gevonden! Het resultaat vind ik best leuk gelukt!


































Ik heb ervoor gekozen om allemaal zwart-wit foto's uit te printen omdat ik dat het leukste vind voor in mijn kamer, maar je hebt natuurlijk alle keus, je kan ook gaan voor hele vrolijke plaatjes of bijvoorbeeld alleen quotes.






















Verder heb ik nog wat leuke foto's opgezocht op mijn computer en heb de leukste toen zwart-wit gemaakt voor op mijn hartjes bord. Die komt geloof ik van de Action, maar die heb ik al een tijdje. Ik weet dat ze ze ook bij de Xenos verkopen en je hebt ze ook in het wit. Dit vind ik nog steeds zo leuk staan omdat je steeds weer opnieuw andere foto's er in kunt doen, of bijvoorbeeld leuke foldertjes of herinneringen.
































Hebben jullie ook inspirerende quotes/foto's op je kamer hangen?

Have a glamourous day!

2 opmerkingen: