Totaal aantal pageviews

donderdag 20 maart 2014

Andrélon shampoo: natuurlijk puur zuiver en zen!



































De laatste tijd weet ik dus niet meer wat ik met mijn haar aanmoet. Het zit opzich prima maar er zitten een soort van schilfertjes op mijn hoofdhuis wat super vervelend is.. Ik ben nu overgegaan op een andere shampoo, misschien dat dit werkt?


Het leek mij fijn om eens een shampoo te proberen die volledig natuurlijk was. Dus zonder siliconen bijvoorbeeld. Deze vond ik bij Andrélon, een merk wat ik persoonlijk best wel fijn vind! Er waren twee verschillende soorten shampoo van deze lijn, ik heb de zuiver en zen. Dat is geschikt voor iets vetter haar. Je had namelijk ook nog de Zijdeglans en zen. Dat is meer geschikt voor als je doffig haar hebt dat wel een mooie glans kan gebruiken.



































De verpakking vind ik prima! Gewoon lekker simpel voor een shampoo, niet al teveel poespas. Dat de huls doorzichtig is vind ik best wel handig eigenlijk, zo kan je precies zien hoeveel er nog in zit. Ook de geur vind ik prima, niet bijzonder lekker maar op de een of andere manier vind ik dat geen probleem. Het past wel in de stijl van een 'natuurlijk' product. Het ruikt namelijk erg schoon waardoor je nog meer de belevenis krijgt dat deze shampoo echt goede ingrediënten bevat in plaats van heel veel parfum en kleurstoffen om het allemaal een stukje leuker te maken.


De werking van de shampoo vind ik prettig, niet anders dan andere shampoos. Het schuimt gewoon goed en het maakt mijn haar lekker schoon en laat het weer fris en fruitig achter. Helaas heb ik nu nog niet het idee dat die schilfertjes op mijn hoofdhuid minder worden. Misschien ligt het dan toch wel gewoon aan het merk Andrélon omdat ik dat hiervoor ook al gebruikte? Ik denk dat ik ergens niet tegen kan maar dat is nog even uitzoeken.




Deze shampoo is gewoon goed en zeker een aanrader voor als je een betaalbare shampoo wil die lekker natuurlijk is, zonder siliconen, kleurstoffen en parabenen. Hij kost namelijk maar 3,69. Andrélon heeft ook vaak acties, dus als je nog voordeliger uit wil zijn zou ik die zeker even in de gaten houden als ik jou was!

Have a glamourous day!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten