Totaal aantal pageviews

maandag 20 januari 2014

Miss sporty eye pencil: 001 magic

Ik heb een soort van haat liefde verhouding met oogpotloden. Het effect wat het geeft vind ik altijd heel erg mooi! Je kunt het natuurlijk ook voor verschillende doeleinden gebruiken. Het enige probleem bij mij met oogpotloden is dat mijn ogen er heel erg van gaan tranen en branden.. Vandaag laat ik de enige oogpotlood zien die voor mij goed werkt, waar ik geen last van krijg!

























Mijn moeder en zus gebruiken al jaren dit zelfde oogpotlood maar ik hield nooit zo van Miss Sporty dus ik had er altijd een paar van andere merken. Totdat ik mijn oogpotlood vergeten was mee te nemen op vakantie, besloot ik die van mijn zus even te lenen. En wow, wat een zwarte kleur kwam daar vanaf! Het allerfijnste is ook dat ik hier totaal geen last van krijg!























Wat ik verder belangrijk vind aan een goed oogpotlood is dat het redelijk lang blijft zitten, dat doet deze absoluut!
























Mocht je nog opzoek zijn naar een goed zwart en fijne oogpotlood dat is deze zeker een aanrader! Het is trouwens de kleur; 001 magic. Ook nog eens makkelijk te verkrijgen en heel budget!

Have a glamourous day!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten