Totaal aantal pageviews

woensdag 22 januari 2014

Nivea soft VS Embryolisse Lait - Crème Concentré

Je kunt je geld maar een keer uitgeven en dan is het per persoon de vraag, waar wil je het aan besteden? Nu weet ik dat de een het liever besteed aan kleding, de ander aan make-up en weer een ander vindt bijvoorbeeld huidverzorging erg belangrijk. Vandaag deel ik twee crèmes met jullie, die redelijk van prijs verschillen en die ik toch op elkaar vind lijken. Welke zou beter zijn?


























Ik ga een aantal punten doornemen en bekijk uiteindelijk welke van de twee de meeste punten heeft gescoord!

* Verpakking:

De uitstraling van een product vind ik heel erg belangrijk. Allebei zijn deze heel erg clean en rustig wat ik mooi vind als het gaat om huidverzorging. Het enige grote verschil is dat die van Nivea een pot is en die van Embryolisse een knijptube. Het verschilt natuurlijk per persoon wat jij fijn vind. Persoonlijk vind ik de knijptube net wat fijner en hygiënischer dus dit punt gaat naar Embryloisse!






















* Prijs:

De prijzen verschillen ontzettend. Nivea is rond de 2,- bij de action en Embryolisse kan je voor rond de 17,- online bestellen. Ik denk dat ik hier niet lang over hoef na te denken. Dit punt gaat sowieso naar Nivea!

* Verkrijgbaarheid:

Embryolisse kan je alleen online bestellen en Nivea kan je in verschillende winkels kopen, zelfs de supermarkt. Dus dit punt gaat weer naar Nivea!























* Geur:

De geur van Nivea is iets meer baby-achtig en die van Embryolisse meer geurloos. Het ligt eraan wat je zelf prettig vind maar ik vind die van Nivea toch wel een stukje lekkerder!

* Product zelf:

Als je de crèmes op de huid aanbrengt voelt je huid bij allebei heel gevoed aan. Het grote verschil tussen deze twee is dat de Nivea soft toch iets dikker is en die van Embryolisse is heel erg dun, voelt echt als een soort body lotion aan. (Op de foto is links Nivea en rechts Embryolisse.)























Ik wil een punt geven voor Nivea omdat deze net ietsje sneller intrekt heb ik het gevoel, je voelt hem bijna niet zitten. En ik wil toch ook Embryolisse een punt geven omdat je daar gewoon ontzettend weinig van nodig hebt, ook vind ik deze finish in combinatie met make-up ook erg mooi. Dat heb ik trouwens ook met die van Nivea.






















Nu heb ik denk ik alle punten wel beantwoord en de eindstand is 4-2 voor Nivea! Toch wel grappig om deze twee crèmes allebei kritisch te vergelijken omdat ze allebei heel erg populair zijn. Ik vind ze alle twee ontzettend fijn en gebruik ze graag! Mijn Embryolisse is bijna op en ik stap denk ik toch over op Nivea, die heeft natuurlijk niet voor niks 2 punten extra gescoord! Ik denk dat het voor veel mensen ook handiger is om Nivea soft te kopen, juist door de prijs en verkrijgbaarheid.






















Have a glamourous day!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten