Totaal aantal pageviews

donderdag 2 januari 2014

OOTD: primark statement necklace #2

Zoals jullie een tijdje geleden in mijn shoplog konden zien heb ik weer een statement ketting van de Primark gekocht. Omdat je de ketting altijd beter met een outfit erbij kunt zien besloot ik dat in een post te doen. Kijk mee om deze ketting om te zien :)



























De vorige ketting die ik bij Primark kocht had een goud brons achtige kleur dus deze keer wilde ik gaan voor zilver. Net als vorige keer kostte deze 5,- wat dus een prima prijs is!




















Ik droeg ook de oorbellen die jullie in mijn primark shoplog konden zien. Eerlijk gezegd vind ik ze leuker staan dan verwacht haha! Ze zitten ook lekker!



































Mijn make-up hield ik erg simpel met wat gouden oogschaduw en een kleine winged liner. Voor mijn gezicht heb ik wel alles gebruikt, foundation, poeder, bronzer, blush en wat highlighter.





































































Verder droeg ik mijn Fossil horloge en simpele zwarte laarsjes.















































Wat vinden jullie van deze ketting en de outfit erbij?


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfit! De ketting is erg mooi, en valt gelijk op! :)

    Liefs

    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi - zelf ben ik geen fan van statement bij mezelf maar vind hem jou erg gaaf staan. Mooie outfit ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie ketting en leuk gecombineerd! De foto's zijn ook erg mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen