Totaal aantal pageviews

maandag 6 januari 2014

NOTD: red with a twist

Een mooi creamy nagellak kleurtje kan zo mooi zijn, maar soms willen we toch nog even net iets anders. Meestal breng ik dan gewoon een glitterlakje over mijn normale nagellak heen. Dit glitter lakje van Essence is toch wel iets specialer dan een normale glitterlak. Het zijn flakies zoals ze dat ook wel noemen. Het effect van dit lakje vind ik vooral heel erg mooi over rood heen, vandaar deze combi!

























Je kan het effect van dit lakje niet altijd zien, net als op deze foto's. Daar is het ook moeilijk te zien. In een bepaald licht zie je ze heel erg mooi glimmen! Echt bijzonder!
























Ik weet dat flakie lakjes al een hele tijd bekend zijn maar ik wilde deze van Essence toch nog even in het zonnetje zetten. Ben je dus op zoek naar een leuk afwisselend glitter lakje dan is deze zeker iets voor jou! Hieronder op de foto zie je hoe mooi die flakies zijn, pretty!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Wat draag jij op dit moment op je nagels?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten