Totaal aantal pageviews

woensdag 20 november 2013

Mijn everyday bakje

Hey allemaal! Vandaag laat ik jullie mijn everyday bakje zien. Deze make-up draag ik dus meestal iedere dag, natuurlijk zijn er wel eens veranderingen en soms wat meer of minder maar dit is echt mijn basis. Kijk je mee?






























Aangezien ik s'ochtends vrij weinig tijd heb om me klaar te maken
(ja, ook ik blijf langer in bed nadat mijn wekker is gegaan..) heb ik een aantal leuke makeupjes geskipt. Eyeliner, een hele oogschaduw look, highlighter en bronzer zijn allemaal makeup producten die ik heel graag gebruik, maar in de ochtend heb ik daar echt geen zin in en al zeker geen tijd voor. Soms is er wel eens een schooldag dat ik gewoon meer tijd besteed aan mijn makeup, maar de producten die ik je hier laat zien gebruik ik vrijwel altijd.


 






Voor het gezicht gebruik ik altijd een bb-cream, dat ik echt een fijne ondekking! Toch een redelijk egale huid, maar niet te 'foundationachtig' als je begrijpt wat ik bedoel. Omdat ik toch wel even op school zit poeder ik het altijd af, dit vind ik fijner dan dat ik alleen de bb-cream gebruik. Mijn gezicht wordt wat matter en ik heb het gevoel dat alles gewoon langer op zijn plek blijf zitten.



Nu is mijn gezicht egaal maar ik wil natuurlijk wel een kleurtje op mijn gezicht, daarom gebruik ik een blush. Ik houd persoonlijk niet van donkere felle opvallende blushes, daarom ga ik meestal voor een licht roze/peach kleur, vaak kies ik er een uit met een shimmer of mooie glans erin. Dan heb ik kleur en glans zonder nog een aparte highlighter te gebruiken. 

Mijn wenkbrauwen teken ik sinds korte tijd bij en ik kan niet meer zonder! Ik dacht dat het nooit zoveel uit zou maken, maar wow wat maakt het een groot verschil bij mij. Omdat ik mijn wenkbrauwen ingekleurd zoveel mooier vind dan naturel wil ik natuurlijk wel dat het goed blijft zitten daarom gebruik ik een transparante wenkbrauwgel van de Hema. 


























Voor mijn ogen gebruik ik eigenlijk niet veel bijzonders, alleen een laagje mascara en meestal ook nog een lijntje met oogschaduw. Ik kies eigenlijk altijd een matte donkerbruine oogschaduw voor een naturel effect. De oogschaduw die ik pak maakt me eigenlijk niet uit, verschilt per dag. Je vraagt je trouwens misschien af waarom je 2 mascara's op de foto ziet, dit is omdat ik ze over elkaar heen gebruik. Deze combinatie is namelijk perfect voor mijn wimpers!
 











































Na het gebruik van deze producten is mijn gezicht dan echt klaar! Als ik in totaal 3 producten moest kiezen dan worden het de bb-cream, de wenkbrauwpoeder en een mascara! :)
 
Welke make-up gebruiken jullie dagelijks?
 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten