Totaal aantal pageviews

maandag 25 november 2013

NOTD: Essence 111 english rose

Hee allemaal! Vandaag een NOTD met een essence lakje in de kleur 111 english rose

 




Essence heeft altijd al fijne nagellakjes gehad en steeds als ik bij hun assortiment kijk dan neem ik er eigenlijk altijd wel eentje mee.. Nieuwe kleuren vallen me dan steeds op en omdat de lakjes maar een klein prijsje hebben twijfel ik meestal nooit om er een mee te nemen.




Zelf zou ik nooit echt voor deze kleur zijn gegaan maar omdat twee vriendinnen van mij zo'n kleurtje op hadden vond ik het eigenlijk toch wel heel erg mooi staan. Een beetje oudroze met ook een klein beetje iets bruins erin. English rose is bijna hetzelfde als die zij ophadden dus ik was erg benieuwd.



En wauw, Essence heeft me weer verrast hoor! Op de foto's draag ik namelijk maar 1 laagje nagellak!! Ik vond het geen eens nodig om een tweede laag aan te brengen, dus de swatches heb ik gewoon met een laagje gedaan.




Slechts dit ene laagje heeft bij mij gewoon een hele week mooi erop gezeten. En dan heb ik nog beter nieuws, ik had geen eens een topcoat gebruikt! Aahhhhh, wauw. Dus: 1 simpel laagje nagellak dat een week blijft zitten. Ge-wel-dig.

Nu heb ik wel eens verteld dat ik hele stevige nagels heb, dat kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat deze lak bij mij een hele week blijft zitten. Het kan helaas zo zijn dat als je dunne zwakkere nagels hebt dat die er dan binnen no-time af is. Al ga ik er niet vanuit. Het kwastje vind ik trouwens ook zeer prettig! Niet te dik, niet te dun. Ik kon met een beweging een mooi egaal effect krijgen.

























Ik ben weer heel erg blij met mijn nieuwe aanwinst van Essence! Top! Het lakje kost maar 2.89 dus het is het proberen zeker waard!

Zijn jullie altijd ook zo tevreden over Essence nagellak, of valt het je tegen? Laat het vooral weten!

Have a glamourous day!

~Yasmine

2 opmerkingen: