Totaal aantal pageviews

vrijdag 29 november 2013

My all time favorites!

Favorieten van de maand vind ik altijd superleuk om bij andere te zien. Maar aangezien ik niet heel veel producten koop en gebruik is er niet veel bijzonders om te laten zien aan jullie. Wel heb ik een aantal favorieten die ik bijna iedere dag wel gebruik. Deze ga ik vandaag aan jullie laten zien!





























Allereerst een product waar ik nooit zonder kan; deodorant. Ik doe het iedere dag op. Als ik een deo koop dan wil ik dat die geen vlekken achterlaat in kleding, lekker ruikt, en me de hele dag fris laat ruiken. Na een aantal merken en verschillende deo's te hebben geprobeerd heb ik mijn ultieme favoriet gevonden! De nivea pearl & beauty. Hij ruikt erg fris en niet 'te', laat geen vlekken achter in mijn kleding en ik hoef hem heel de dag niet bij te werken als ik gewoon een normale schooldag heb!






















De babylips lippenbalsem van Maybelline heb ik nog niet zo heel lang, maar behoort nu al tot mijn favorieten! Hij is erg fijn, zeker nu het kouder wordt! Wil je er meer over lezen? Klik dan hier, ik heb er een review over geschreven.




Altijd vond ik een mooi horloge bij anderen zo mooi, maar ik vroeg me af of ik daar wel mee om kon gaan.. Ik ben namelijk niet zo van de dure sieraden die snel kunnen beschadigen of die ik kwijt kan raken.. Haha. Maar nu ik er eentje van Fossil heb, draag ik hem erg vaak en ben er nog steeds helemaal blij mee! :)

























Dan mijn grote trots, namelijk mijn Urban Decay Naked 2 palette. Mijn ouders gingen naar parijs en ik mocht een lijstje maken wat ik wilde hebben. Toen twijfelde ik niet heel lang en schreef allemaal leuke make-up op. Alleen nu maar afwachten wat ik zou krijgen.. En daar was die, mijn grote liefde! Haha. Als ik een hele mooie neutreule ooglook wil maken pak ik altijd deze. Echt een aanrader!





Dan nog een grote trots van mij, die ik zelf heb gekocht! Mijn eerste en tot nu toe enige MAC product, de skinfinish in soft en gentle. Wauw, wat een beauty in mijn stash!



Bordeaux en glitters, de perfecte combinatie! Daarom is deze nagellak van Essence ook een grote favoriet! Zeker in deze periode van het jaar draag ik hem vaak over een bordeaux nagellak heen.




Mijn statement ketting van de primark draag ik erg vaak en is zeker een favoriet! Lees hier meer over deze ketting met veel foto's.























 Ik heb niet veel van Sleek maar tot nu toe vind ik het echt een top merk! Deze blush is zo mooi! Een prachtige roze kleur met gouden glitters erin, deze raad ik iedereen aan! Hij kost ook maar rond de 5,- geloof ik, yayyy!

Wat zijn jullie all-time favorites?

Have a glamourous day!

~Yasmine



2 opmerkingen: