Totaal aantal pageviews

zaterdag 28 december 2013

10 wishes voor 2014!

Het nieuwe jaar is alweer bijna begonnen! Dat betekend nieuwe beauty producten, nieuwe wishes! Vandaag deel ik mijn wishlist met jullie. Er staan een aantal producten op mijn lijstje die ik heel graag wil! Kijk je mee?























- Real techniques kwasten

Deze zien er gewoon zo ontzettend zacht en fijn uit! Niet normaal! Ik zou ze graag zelf in het echt willen voelen en uitproberen!












- Naked 3 palette

Dit hoef ik denk ik niet uit te leggen. Gewoon, wauw.




















- MAC product

MAC vind ik een steeds mooier merk worden, ik heb nog 'maar' 1 product van dit merk en ik wil er heel graag nog eentje bij! Misschien wel een leuke limited edition ofzo ;)










- Macbook/IMac

Ik wil al een hele tijd een computer van apple alleen nu twijfel ik nog heel erg tussen een macbook of iMac. Als jullie ervaringen hebben met een van deze twee en welke jullie aanraden laat het dan gerust achter in de comments!























- Nars product

Nars is inmiddels een bekend merk in beautyland en ik zou er heel graag iets van willen proberen. Vooral de blushes spreken mij erg aan en albatros lijkt me ook wel wat!
























- Soy scents

Dit is eigenlijk al heel lang bekend maar ik wil ze nu ook gaan kopen, ik vind het toch wel een leuk systeem en is ook niet zo duur!
















- Demi lovato; staying strong (365 days a year)

Ik zag dit boek voorbij komen op teskuh.nl en dit lijkt me een heel mooi boek! Het gaat een heel jaar door dus lijkt me vooral erg leuk om 2014 mee te beginnen.





































- Lauren conrad style

Lauren conrad is gewoon geweldig en ze heeft style dus ik zou graag het boek van haar willen!
























- Marc Jacobs Daisy

Deze vind ik al een hele tijd lekker, dus misschien wordt dat een leuke aankoop voor in de zomer!





















- Leuke accessoires voor mijn nieuwe kamer

Ik krijg over een maandje een nieuwe kamer en daar horen natuurlijk super glamourous accessoires bij, die gaan er wel komen ;)

























Dit waren 10 dingen die ik graag zou willen in 2014, de meeste gaan er denk ik ook wel komen! :)

Hebben jullie al bepaalde wishes voor 2014?

Have a glamourous day!

~Yasmine

1 opmerking: