Totaal aantal pageviews

maandag 9 december 2013

Rose gold blushes.

Volgens mij is de hype allemaal begonnen met Nars orgasm, een roze/peach kleurige blush met een mooie gouden glans. Nu zijn er zoveel van deze 'namaak' blushes. Ik heb er 4 die volgens mij hetzelfde effect geven. Die deel ik vandaag met jullie.





Van links naar rechts: Sleek rose gold, Etos kerstblush, Catrice apropos apricot en Sephora coral crush.






















De sleek blush vind ik het allermooist, wat jullie waarschijnlijk wel kunnen zien aan de swatches. Hij is zo gepigmenteerd en de glans is geweldig. Toch vind ik de andere drie varianten ook super mooi, misschien juist omdat ze zo subtiel zijn. Ik hoef met deze blushes namelijk niet te letten op een clown effect.












































Ik vind ze allemaal super mooi! Misschien ga ik ooit Nars orgasm zelf wel kopen om te kijken of die nou echt zo bijzonder is ;)

Vind jij rose gouden blushes ook zo mooi en welke vind jij fijn?

Have a glamourous day!

~Yasmine

2 opmerkingen: