Totaal aantal pageviews

zaterdag 14 december 2013

Kruidvat beauty oil + embryolisse

De kruivat beauty oil had ik al een tijdje in huis maar nog nooit echt gebruikt.. Ik heb dit product een paar keer op mijn gezicht aangebracht of op mijn benen. Niks vond ik super fijn. Ik besloot het maar gewoon te gaan gebruiken om droge plekjes mee aan te stippen totdat ik een perfect idee kreeg! Mijn huid is zo droog op dit moment, dus ik dacht laat ik eens een druppeltje beauty oil mengen met mijn dag/nachtcreme. Dit werkt per-fect.
























Als ik een creme mix met de beauty oil en er mee ga slapen, word ik de volgende ochtend wakker met een heerlijk zachte huid en als ik mijn make-up aan ga brengen vallen velletjes zeker minder op! Je kan dit zelfde natuurlijk ook doen met een bodylotion voor je lichaam, kan ook fijn zijn!

De beauty oil is ook niet duur, dit is namelijk een soort budget versie van de bio oil die je misschien wel kent. De prijs van de kruidvat beauty oil is 5.95. Je doet er ook erg lang mee dus dit is zeker een goede deal!

Heb jij ook een wondermiddeltje voor je gezicht dat je de winter door helpt?

Have a glamourous day!

~Yasmine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten