Totaal aantal pageviews

vrijdag 27 december 2013

EOTD: sleek & inglot

 
Een paar dagen geleden besloot ik weer eens oogschaduw te dragen, dat doe ik eigenlijk niet vaak meer. Omdat ik geen zin had ik te simpel en te neutrale kleuren besloot ik er een twist aan te geven. Helaas kan je dat niet zien op de foto's, hier lijkt het toch echt een hele neutrale look. Toch laat ik hem vandaag aan je zien.

























Dit zijn de gebruikte producten: Sleek au natural en een zelf samengesteld inglot palette, een koperen kleur van Rimmel, mijn favoriete highlighter van Catrice: oops, nude did it again en tenslotte mijn favoriete mascara combinatie.























Ik begon met de basics en breidde mijn look daarna uit met wat rode en kopere tinten. De rode kleur van inglot bracht ik een klein beetje aan in de 'outer V'. Helaas kan je de warme kleuren niet goed zien.





































Dit vind ik echt een hele mooie look, mijn ogen lijken een stuk blauwer door de rood achtige kleuren erin. Ik ga deze look zeker vaker dragen!

Geven jullie ook wel eens een leuke twist aan een iets neutralere look?

Have a glamourous day!

~Yasmine

3 opmerkingen: