Totaal aantal pageviews

donderdag 19 december 2013

Review: Nivea soft crème

Een hydraterende creme is voor iedereen belangrijk, ik vind het alleen niet nodig om daar veel geld aan uit te geven. Toen ik een positieve review las over dit product besloot ik hem ook te kopen. Hij kost tussen de 1 en 2 euro, tenminste bij de action en als je de kleinste versie koopt. Voor die prijs nam ik hem mee en ik was erg benieuwd!




























De structuur van de crème voelt fijn aan! Niet te dik maar ook niet te vloeibaar. Alles is eigenlijk heel basic.
























Wat ik super goed vond is de afsluiting van het product door middel van een folie. Handig en zeker hygiënisch! De geur van de crème is vrij basic, niet teveel poespas. Wel een fijne geur voor een crème.
























Als ik de crème aanbreng op mijn huid heb ik het idee dat hij heel snel intrekt wat ik super fijn vind! Hij voedt mijn huid prima, niet te vettig en ik merk zeker verschil dan dat ik dit niet zou gebruiken. Ook een pluspunt is dat je dit product overal voor kunt gebruiken, over heel het lichaam en ook je gezicht! Heel handig, dit zou dus een ideale reis of logeerproduct kunnen zijn :)

Dit is echt een hele fijne basic die iedereen wel in haar collectie kan gebruiken denk ik!

Gebruiken jullie ook wel eens nivea soft?

Have a glamourous day!

~Yasmine

Follow: Bloglovin & Instagram




Geen opmerkingen:

Een reactie posten