Totaal aantal pageviews

dinsdag 31 december 2013

Mijn make-up favorieten van 2013!

In 2013 heb ik een aantal hele mooie producten gekocht en geprobeerd. Vandaag laat ik de producten zien die er voor mij totaal uitsprongen. Deze producten heb ik heel 2013 met heel veel plezier en liefde gebruikt! Kijk je mee?



























*OGEN:












































Essence oogschaduw basis gebruik ik onder ieder look die ik maak bij mezelf! Omdat die heel goedkoop is en fijn werkt ontbreekt deze niet meer uit mijn dagelijkse make-up routine.

Catrice oogschaduwpallet in; 030 OMG i want that. Catrice oogschaduw is van erg goede kwaliteit en in dit mooie paletje (helaas niet meer te koop) zitten eigenlijk alle kleuren waarmee ik een mooie look kan maken. Hij gaat ook eigenlijk altijd mee op vakantie. In eentje zit zelfs al pan! Dat zegt genoeg.

Mijn naked palette is natuurlijk volledig logisch dat deze in mijn favorieten thuis hoort, dit is gewoon geweldig.

Essence eyeliner. Dit is de enige eyeliner waarmee mijn eyeliner eigenlijk altijd lukt, niet te dun niet te dik en een goede wing. Toppie!

Catrice all round extra black mascara. Deze had ik eerst in de normale versie 2x en nu is dit alweer mijn 2e extra black versie. Ik heb serieus nog nooit mascara's overnieuw gekocht behalve deze! Love it!

*BASIS GEZICHT:






















Catrice infinite matt foundation: Het liefste gebruik ik een BB-cream maar als ik toch voor meer dekking wil gaan gebruik ik deze hele fijne foundation. Precies de goede kleur, precies een goede dekking en een mooie matte finish.

Garnier BB-cream: Ik denk dat sinds ik deze BB-cream heb hem echt iedere dag gedragen heb. Dit is gewoon een heel heel heel fijn product!
Catrice skin finish poeder: Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu meer de stay matte poeder van Rimmel gebruik, maar dit was toch echt wel mijn poeder van 2013. Dit is ook mijn tweede dus dat zegt wel wat. Het is en blijft een hele fijne poeder!

Essence stay all day concealer: Als ik een puistje heb dan bedek ik hem altijd met deze concealer, inmiddels is dit ook alweer mijn tweede en ik kan echt niet meer zonder!

*WANGEN:












































Mac MSF in soft and gentle: Dit is mijn eerste dure make-up product dat ik zelf kocht en dus ook mijn eerste MAC product. Ik ben er iedere dag nog steeds ontzettend blij mee en heb hier zeker geen spijt van. Het gebruiken van deze prachtige mineralized skinfinish doe ik iedere dag met liefde!

Sleek blush in rose gold: Hele mooie kleur blush die denk ik iedereen wel zal staan. Als ik deze blush gebruik heb ik ook geen highlighter meer nodig want de glans die in deze blush zit is fantastisch!

*WENKBRAUWEN:






















Essence wenkbrauwpoeder: Mijn wenkbrauwen doen is denk ik wel de ondekking wat make-up betreft in 2013, dat konden jullie ook al zien in dit artikel. Deze poeder vind ik erg fijn en ik kan niet meer zonder!

Hema wenkbrauwgel: Om mijn mooi ingekleurde wenkbrauwen heel de dag in model te laten gebruik ik de hema wenkbrauwgel, gewoon een transparante. Deze is prima voor mij!

*LIPPEN:























Catrice lipgloss: Dit is de kleur 040 like a nude life. Ik draag niet vaak iets op mijn lippen maar als ik er dan eentje moet kiezen vind ik deze heel erg fijn en mooi!

Maybelline babylips: Om mijn lippen te voeden gebruik ik eigenlijk nog maar 1 ding, en ja hoor de babylips zijn een grote favoriet van mij! Deze gaat overal mee naar toe <3

Dit waren al mijn favorieten die ik in 2013 heb ontdekt! Ik ga ze nog allemaal zeker door gebruiken in 2014. Er komen natuurlijk wel weer nieuwe producten uit, ik ben benieuwd welke er volgend jaar in de jaarlijkse favorieten zitten!

Have a glamourous day!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten