Totaal aantal pageviews

vrijdag 20 december 2013

Mijn inglot palette!

Al een tijdje heb ik een pallet van Inglot. Al gebruik ik hem niet vaak ik vind hem toch erg mooi! Dit zijn denk ik de beste kwalitatieve oogschaduws die ik in mijn stash heb zitten. Het pigment van Inglot is echt ongelooflijk goed. Kijken jullie mee naar mijn pallet?








Mijn pallet heb ik samengesteld in Gran Canaria, daar is Inglot echt een heel stuk goedkoper! Ik geloof dat ik hiervoor rond de 20,- euro betaalde. Omdat ik al genoeg neutrale kleuren had dacht ik; laat ik eens wat kleurtjes uitzoeken! Volgens mij is dat wel gelukt, ik ben nog ieder dag blij met deze beslissing! Je kan de kleuren toch dagelijks dragen maar het is zeker niet zo standaard als normaal.
























De kleuren weet ik helaas niet meer uit mijn hoofd maar je kan waarschijnlijk bij Inglot gewoon dezelfde kleuren vinden. Een beetje een rood cranberry achtige kleur met paars blauw achtige shimmers, een koraal kleur met gouden glans, een geel gouden kleur met geweldige glans, en een olijfgroene kleur met gouden shimmers.
























Ik ben nog steeds super blij met mijn pallet! Het pigment is echt ongelooflijk goed! Echt een aanrader als je goede oogschaduws wil aanschaffen! Ook heel fijn dat je het aantal kleuren helemaal zelf kunt samenstellen. Je kunt ook zelf de volgorde kiezen en hoeveel je er wilt. Niet alleen oogschaduw kun je kiezen, ook blush, wenkbrauwkleuren, lipsticks en noem maar op. De winkel zelf is trouwens al hemels dus ga zeker een keertje kijken!

























 






























Welke zou ik nou eens nemen?....



Hebben jullie al iets van Inglot of wat zou je ervan willen?

Have a glamourous day!

~Yasmine



Follow:

-Bloglovin
-Instagram

2 opmerkingen: