Totaal aantal pageviews

zaterdag 7 december 2013

Mijn NYC nagellakjes.


Ik heb redelijk veel nagellak van het merk NYC omdat ik die lakjes echt top vind! Toch merk ik dat veel mensen nog steeds vertrouwt naar Essence en Catrice lakjes grijpen. Wat vind ik nou eigenlijk zo fijn aan NYC?



NYC heeft twee verschillende nagellak lijnen, de ene met een dikkere dop die bedoeld zijn om 7 dagen op zijn plek te blijven zitten. De andere met een dunnere dop die belooft om heel snel droog te zijn. Ik zou persoonlijk daar niet op letten, als je een kleurtje mooi vind dan koop je hem gewoon. Ook merk ik niet heel erg veel verschil.






















Ik heb 4 verschillende kleuren van de longlasting lakjes, van links naar rechts:

Boundles berry, perputual peony, lavender cupcake, mint macaroon.
Deze vind ik allemaal super fijn en draag ik allemaal regelmatig! Wat ik ook top vind is dat de lakjes heel lang goed blijven, die roze heb ik bijvoorbeeld al een jaar en hij lakt nog steeds goed. De lakjes hebben ook allemaal leuke namen die ook echt bij het lakje zelf past. Ik weet dat veel mensen het leuk vinden als nagellakjes een bijpassende naam hebben.























Dan de andere lijn die heel snel droog zou moeten zijn. Dat maakt nyc zich zeker waar! Ze zijn allemaal heel snel droog. Al vind ik dat de longlasting lijn ook redelijk snel opdroogt, maar deze gaan toch net een stukje sneller. Deze lakjes dekken ook allemaal super goed! Al vind ik dat de longlasting lijn nog net iets beter in 1 keer dekt.























De kleurtjes van links naar rechts: East village, supernova, full metal jacket, east village , greenwich village.























Ik vind de lakjes allemaal super fijn! De blauwe vind ik ondanks dat die niet goed dekt ook erg mooi, vaak draag ik hem over een blauwe of donkere kleur heen, dat geeft een super mooi effect omdat deze lak zo'n mooie glans heeft!

Het enige nadeel die ik kan bedenken is dat er niet heel veel kleuren in het assortiment zitten, opzich wel voldoende maar de variatie vind ik bij essence en catrice een stuk beter.

Kom je een leuk kleurtje tegen bij NYC, neem hem dan zeker mee! Je hebt waarschijnlijk een mooi lakje te pakken ;)

Have a glamourous day!

~Yasmine

2 opmerkingen: