Totaal aantal pageviews

donderdag 26 december 2013

Leuke kwasten houder!


























Ik houd echt heel veel van winkels zoals Action en Big Bazar. Steeds w leuke nieuwe spullen voor ontzettend weinig geld! Meestal als ik een van deze winkels ben neem ik wel wat mee. Deze Big Bazar producten met steentjes vielen mij meteen op in de winkel.





























Er waren kaarsenhouders, bloemenvaasjes en nog meer dingetjes. Ik besloot de kaarsenhouders en de bloemenvaasjes mee te nemen. Eenmaal toen ik deze in huis had wist ik niet echt wat ik er mee aan moest.. haha! De bloemenvaasjes waren nog duidelijk, daar moesten bloemen in, maar die kaarsenhouders? Ik steek zelf namelijk nooit kaarsen aan.















































Totdat ik mijn kwasten zag staan in een paarse houder. Echt heel leuk vond ik die maar ik wilde de kleur paars een beetje uit mijn kamer hebben. Toen probeerde ik mijn kwasten er even in te zetten en dat is tot vandaag gewoon zo gebleven haha. Het staat namelijk super leuk en ik wilde graag deze tip met jullie delen!

Ze kosten geloof ik rond de 2,- per stuk maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Ze liggen als het goed is nog in de winkel dus ga zeker nog even kijken als je ze leuk vindt!

Have a glamourous day!

~Yasmine

Follow: Instagram & Bloglovin

4 opmerkingen: