Totaal aantal pageviews

zondag 22 december 2013

Mijn kerstgala outfit!



































Donderdagavond had ik een kerstgala op mijn school. Als alles goed gaat ook mijn laatste kerstgala op deze school. Mijn vriendinnen en ik hebben elkaar opgetut en elkaars haar gedaan, outfits aan getrokken en ready to go! Vandaag deel ik met jullie onze outfits, misschien dat jullie er wat inspiratie uit halen voor jullie gala!






 








































































 















































Same jacket hihi!


Dit jaar kon ik totaal niet slagen voor een jurkje, ik weet ook niet wat dat was. Toen moest ik voor mijn plan B gaan en dat was een leuk topje zoeken en combineren met een van de meest basic rokjes die ik ken van de H&M haha. Al met al vond ik het nog een leuke outfit geworden en was ik toch nog redelijk glamourous ;) hihi. Het topje heb ik gekocht bij Vero Moda en was uit mijn hoofd gezegd 23,-.

Mijn haar was trouwens gekruld en mijn make-up is gedaan zoals ik in dit artikel uitleg. Over mijn nagels komt nog een apart artikel :)

Wat vonden jullie van mijn outfit en wat dragen jullie op gala's dit jaar?

Have a glamourous day!

~Yasmine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten