Totaal aantal pageviews

maandag 23 december 2013

Favorieten kwasten

Vandaag deel ik met jullie mijn favoriete kwasten. Ongeveer 2 jaar geleden begon ik geld uit te geven aan fatsoenlijke kwasten. Ik begon het steeds belangrijker te vinden en zag ook opeens het nut er van in. Mijn make-up kreeg een veel mooier resultaat. Mijn bestelling deed ik bij Zoeva.de omdat dat nog best goed te betalen was! Na 2 jaar heb ik een aantal kwasten must haves die ik iedereen aanraad die net met make-up begint!


























Bij zoeva bestelde ik de bamboo set en een aantal losse kwasten. Allemaal bevallen ze ontzettend goed! De kwasten die ik nu laat zien raad ik vooral aan. Ook laat ik zien waar ik ze zelf voor gebruik. Natuurlijk kan je dat helemaal zelf bepalen, maar ik vind ze hier fijn voor werken. Van links naar rechts de gezichtskwasten:























- 104 Buffer kwast (gebruik: foundation, poeder, bronzer, blush)
- 125 Stippling kwast (gebruik: foundation, blush, bronzer)
- 128 Blush kwast (gebruik: Bronzer, blush, highlighter)
- Poeder kwast uit de bamboo set (gebruik: Poeder, blush, highlighter, bronzer)























Zoals je ziet, 4 hele fijne kwasten die allerlei doeleinden hebben. Meer heb ik niet nodig. Ik zou het zelfs nog redden zonder de poeder kwast. Dan nu de oogschaduwkwasten, van links naar rechts:
























- Essence eyeliner kwast (gebruik: Eyeliner, oogschaduw wimperrand)
- Zoeva eyeliner kwast uit de bamboo set (gebruik: Wenkbrauwpoeder, oogschaduw wimperrand)
- Zoeva 232 oogschaduw kwast (gebruik: oogschaduw)
- Hema blending kwast (gebruik: oogschaduw)
- Zoeva 227 soft definer (gebruik: oogschaduw arkadeboog)
- Essence pencil kwast (gebruik: oogschaduw)
- Merkloze wenkbrauwkwast (gebruik: wenkbrauwen)

























De prijzen van alle kwasten liggen onder en rond de 10,-. De prijzen zijn allemaal ook goed op te zoeken op internet. Ik hoop dat jullie wat aan dit artikel hebben gehad!

Have a glamourous day!

~Yasmine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten