Totaal aantal pageviews

donderdag 12 december 2013

H&M highlighter

Over het algemeen vind ik H&M make-up niet zo fijn. Ik weet niet waarom, maar ik koop dan liever iets van Essence of Catrice, dat trekt mij veel meer aan. Totdat een vriendin waarmee ik ging shoppen even iets moest passen. Toen besloot ik om maar even bij de make-up te gaan kijken aangezien dat toch dichtbij was. Mijn oog viel meteen op deze prachtige highlighter! Ik zag meteen dat hij prachig moest zijn, dus ik nam hem mee.












































En jahoor, ik had het goed gezien. WAUW. Dit is zo'n ontzettend mooie highlighter! De glans is heel bijzonder en mooi. Ik kan het eigenlijk geen eens uitleggen. De prijs viel ook nog eens mee, maar 4.95. Dit is echt een aanrader!






















Mocht je binnekort nog naar een H&M gaan waar cosmetica verkocht wordt, neem deze dan zeker mee! Je gaat er geen spijt van krijgen!

Vind jij H&M make-up fijn? Wat is een musthave?

Have a glamourous day!

~Yasmine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten